شماره تماس مستقیم : 09128674008 --

میلگرد استیل 316

مشخصات میلگرد استیل 316

میلگرد استیل 316 که جز فولاد های ضد زنگ می باشد و حاوی موادی چون کروم، نیکل و مولیبدن می باشد. ترکیب این مواد با هم سبب افزایش و بهبود عملکرد مکانیکی آن می شود و این استیل را در برابر خوردگی و یا پوسیدگی و همچنین نسبت به دمای بالا مقاوم می سازد. این میلگرد را معمولا به عنوان گرید ضد زنگ غذایی و یا گرید دریایی می شناسند.

از دیگر ویژگی های این میلگرد مقاومت آن در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و یا اسیدی است. علاوه بر این نوع میلگرد 316L برای جوشکاری مناسب تر است و مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهد و این به دلیل استفاده از کربن کمتر در آن است.

با توجه به مشخصات گفته شده این میلگرد کاربرد های مختلف و زیادی دارد که این کاربرد ها عبارت است از:

از میلگرد استیل 316 در تولیدات غذایی و تجهیزات دارویی، برای تولید قطعاتی که برای کار هایی دریایی مورد استفاده قرار می گیرد، برای ساخت و تولید قطعات کوره، ساخت مبدل های حرارتی، تجهیزات شیمیایی و دریچه ها و پمپ ها استفاده می شود.

در مورد قابلیت های این استیل باید گفت که در برابر برش، جوشکاری، ماشین کاری و فرم دهی با ماشین آلات خوب و مناسب مقاوم می باشد. در توضیح بیشتر در مورد مقاومت در برابر خوردگی این محصول باید گفت در برابر موادی همچون اسید سولفوریک، هیدرولیک، فرمیک، تارتاریک و استیک و همچنین در برابر آب آشامیدنی با مقدار هزار میلی گرم کلرید در دمای محیط مقاوم می باشد پس این نوع میلگرد استیل در برابر این موارد دچار پوسیدگی و یا خوردگی نمی شود. اما بهتر است که از این نوع استیل برای کار هایی که با آب های دریایی گرم سروکار دارد استفاده نشود زیرا ممکن است در این مورد دچار یک لایه خوردگی به رنگ قهوه ای شود و در نتیجه دچار شکاف گردد.

علاوه بر این درباره مقاومت این میلگرد در برابر حرارت باید گفت که به صورت یکنواخت تا دمای 925 درجه سانتی گراد و به صورت متناوب تا دمای 870 درجه سانتی گراد را بدون هیچ گونه اکسید شدن می تواند تحمل نماید.

همچنین میلگرد استیل 316 قابلیت جوش پذیری با روش های استاندارد همجوشی را چه با فلز پر کننده و چه بدون فلز پر کننده دارا می باشد.

 میلگرد استیل 316  

قیمت میلگرد استیل 316

برای میلگرد استیل 316 نمی توان قیمت نهایی و قطعی تعیین کرد و با توجه به نرخ ارز قیمت آن ممکن است روزانه و حتی لحظه ای دچار تغییر شود بنابراین برای اطلاع از قیمت ها بهتر است با مشاوران در این زمینه مشورت کرده و آن را مورد بررسی قرار دهید.

علاوه بر نرخ ارز وزن این نوع میلگرد ها و همچنین ضخامت و طول آن در تعیین قیمت بسیار موثر می باشد و هر چه وزن آن بیشتر باشد معمولا قیمت بیشتری خواهد داشت.

نوع میلگرد ها و کیفیت آن ها از دیگر عوامل تعیین کننده و موثر در قیمت می باشد و هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد قیمت بالاتر خواهد رفت.

فروش میلگرد استیل 316

تولید کننده ها و فروشگاه های زیادی در سراسر ایران برای فروش میلگرد استیل 316 وجود دارند که افراد می توانند به راحتی چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری از آنها خرید نمایند.

در هنگام فروش و خرید این محصول باید نکاتی در نظر گرفته شود و تمامی جوانب این محصول مورد بررسی قرار بگیرد تا فرد بتواند طبق نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب میلگرد استیل را داشته باشد.

وزن میلگرد استیل 316

میلگرد های استیل معمولا در وزن و سایز های مختلف وجود دارد که برای تعیین قیمت این محصولات باید وزن آن محاسبه گردد.

برای محاسبه وزن این محصولات استیل و یا شفت استیل باید محیط شفت در طول و چگالی متریال مورد نظر ضرب شود تا وزن نهایی آن مشخص شود.

 میلگرد استیل 316

 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :