شماره تماس مستقیم : 09128674008 --

میلگرد استیل 420

برای اطلاع از از قیمت و استعلام موجودی لطفا با شماره 09128674008 تماس بگیرید.

مشخصات میلگرد استیل 420

میلگرد استیل 420 در واقع در دسته ی ورق های استیل بگیر است و خاصیت مغناطیسی داشته است و ضد زنگ می باشد که در برابر خوردگی و دمای بالا مقاوم می باشد. این میلگرد طبق استاندارد های DIN به فولاد 1.4021 نیز معروف است. این نوع میلگرد در اصل همان نوع اصلاح شده استیل 410 می باشد که به این نوع کربن بیشتری اضافه شده است و با عملیات حرارتی سخت می شود پس نسبت به استیل 410 از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می باشد.

این نوع استیل دارای حداقل 12 درصد کروم است که در عملیات و کار هایی که با حرارت بالا سر و کار دارند بسیار مقاوم می باشد. اما با وجود تمام این ویژگی ها نسبت به دیگر استیل ها در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت کمتری دارد ولی در عوض خواص مکانیکی بیشتری را دارا می باشد.

در مورد دمای تمپر برای میلگرد استیل 420 باید گفت که نباید بیشتر از 370 درجه سانتی گراد باشد. علاوه بر این موضوع این نوع استیل حتما باید از قبل پخته شود و بعد از جوشکاری نیز باید آنیل کاری شود.

این نوع استیل قابلیت انعطاف پذیری و فرم پذیری خوب و بالایی دارد و به راحتی شکل پذیر خواهد بود. همچنین اگر این محصول اگر از RHC 30 سخت نشده باشد ماشینکاری خوبی دارد در غیر این صورت ماشینکاری آن دشوار خواهد شد.

ضخامت این ورق های استیل از 0.3 میلی متر تا 100 میلی متر در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند. این استیل کاربرد های بسیار زیاد و متنوعی دارد که علاوه بر استفاده از این محصول برای ساخت میلگرد کاربرد های دیگری دارد. از جمله این کاربرد ها می توان به ساخت قطعات پمپ، تولید ابزار های دندان پزشکی و جراحی، ساخت اجزای شیرآلات، ساخت کارد و چنگال، چرخ دنده، صنعت خودرو و در تجهیزات هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد.

این میلگرد قابلیت جوشکاری را دارا می باشد ولی حتما باید با موارد جوشکاری که مشابه مواد سازنده آن می باشد جوشکاری صورت پذیرد. علاوه بر این میلگرد 420 باید در دمای حرارتی 800 الی 1100 درجه سانتی گراد شکل بگیرد و بعد از شکل گرفتن باید در محیط آرام آرام خنک شود.

میلگرد استیل 420

فروش میلگرد استیل 420

فروش میلگرد استیل 420هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می باشد و فروشگاه ها و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که این محصولات را از خارج از کشور به ایران وارد می کنند و به همین دلیل نرخ ارز در قیمت این محصول تاثیرگذار خواهد بود.

در هنگام خرید بهتر است که به معتبر بودن مراکز توجه لازم را داشت و از اعتبار آن اطمینان حاصل کرد. همچنین این نوع میلگرد ها با توجه به این که در سایز ها و ضخامت های مختلف در بازار موجود می باشند باید طبق نیاز و سلیقه انتخاب شود پس بهتر است که مشخصات این محصولات بررسی شود تا خریدی مطابق با نیاز مورد نظر انجام پذیرد.

قیمت میلگرد استیل 420

قیمت میلگرد استیل 420 به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها همان طور که گفته شد مربوط به نرخ ارز می باشد و با بالا و پایین شدن قیمت ارز، قیمت این محصولات هم کم و زیاد خواهد شد. پس بر این اساس قیمت این استیل دارای نوسان می باشد و دائم در حال تغییر است پس برای اطلاع از قیمت های دقیق بهتر است با مشاوران در این زمینه مشورت شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت این میلگرد ها مربوط به وزن، طول و ضخامت آن می باشد که با بیشتر شدن وزن، طول و یا ضخامت قیمت این محصول هم بیشتر خواهد شد.

میلگرد استیل 420

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :