شماره تماس مستقیم : 09128674008 --

میلگرد استیل 304

برای اطلاع از از قیمت و استعلام موجودی لطفا با شماره 09128674008 تماس بگیرید.

مشخصات میلگرد استیل 304

میلگرد ها در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشند که عبارت هستند از: میلگرد ساده، میلگرد آجدار و میلگرد استیل که هر یک از این ها خود نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. ما در ادامه به بررسی میلگرد استیل 304 که یکی از انواع میلگرد های استیل محسوب می شوند خواهیم پرداخت. میلگرد استیل در بازار به نام های میله گرد و یا لوله گرد نیز معروف هستند.

میلگرد های استیل در واقع بسیار شبیه به میلگرد های ساختمانی است ولی جنس آن متفاوت است و به دلیل برخورداری از خواص استیل در برابر بسیاری از عوامل مثل رطوبت، دمای بالا و خوردگی یا پوسیدگی مقاوم هستند. جنس میلگرد استیل 304 از آنجایی که خاصیت مغناطیسی ندارد از نوع استیل نگیر می باشد که باعث شده است حتی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و محیط های صنعتی هم مقاوم باشد و به همین دلیل جز پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین استیل ها به حساب می آید.

این میلگرد ها در سایز های مختلف 1.6- 2-2.5 و تا 5 میل هم به صورت کلاف و هم به صورت شاخه ای در بازار موجود می باشد که به صورت شاخه های شش متری و چهار متری وجود دارند. این استیل به دلیل اینکه نسبت به دمای بالا مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد قابلیت جوشکاری داشته است.

کاربرد این میلگرد در انواع پروژه های ساخت و ساز که نیاز به جوشکاری دارند و همچنین ساخت و ساز هایی که در معرض مواد شیمیایی، اسید ها، آب شیرین و شور هستند مناسب است. از کاربرد های دیگر این میلگرد به دلیل استحکام و فرم پذیری آن در بسیاری از کار ها مثل قاب بندی، کار های دریایی، ستون گذاری، تکیه گاه ها، شفت ها، مهاربند ها و صنایع غذایی همچنین در ساخت وسایلی مثل سینک، وان حمام و وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت میلگرد استیل 304

در مورد قیمت میلگرد استیل 304 نمی توان قیمی نهایی را تعیین کرد زیرا میلگرد ها همان طور که گفته شد در سایز ها و اندازه های مختلفی وجود دارند و هر یک قیمت خاص خود را دارا می باشد. پس عوامل بسیاری در تعیین قیمت این میلگرد ها موثر هستند و ممکن است روزانه با توجه به قیمت جهانی فلزات تغییر قیمت داشته باشد.

 میلگرد استیل 304

یکی از عوامل موثر در قیمت این نوع میلگرد ها سایز این نوع محصول است یعنی به ضخامت و طول آن بستگی دارد هر چه ضخامت و طول آن بیشتر باشد معمولا قیمت بیشتری خواهد داشت.

عامل موثر دیگر در تعیین قیمت آن وزن این میلگرد ها است که هر چه وزن بیشتر باشد قیمت آن هم به همان اندازه بیشتر خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل موثر در مورد قیمت این میلگرد مربوط به نرخ ارز و دلار می شود که با بالا و پایین شدن نرخ ارز قیمت این محصول نیز کم و زیاد می گردد.

فروش میلگرد استیل 304

شرکت ها و فروشگاه هایی بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع میلگرد استیل 304 فعالیت دارند که محصولات با کیفیت خود را چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم از سراسر جهان به ایران وارد می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مشتریان و متقاضیان محترم نیز می توانند به راحتی چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی این محصولات را با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

نکاتی را باید در هنگام فروش در نظر داشت که یکی از نکات مهم این است که این میلگرد ها متناسب با نوع محیط، نوع استفاده و متناسب با ماشینکاری شما باشد. همچنین دارای ضمانت نامه کتبی هم باشد.

وزن میلگرد استیل 304

این نوع میلگرد های استیل دارای وزن های متفاوتی هستند که برای محاسبه وزن این محصول یا وزن شفت استیل باید محیط شفت را در طول و چگالی متریال مورد نظر ضرب نماییم.

میلگرد استیل 304

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :